Sunday, February 15, 2009

ari ahad...ari bersenang lenang...(senang ke..)

ape nk start ye..pagi bangun2 je aku start curf internet sambil tgk DVD my lovely sam soon..hehehe..dh lame xtgk..baru je DVD tu dipulangkan oleh ctut stlah dr thn 2006 die pnjam untuk burn..ingatkn dh ilang...eemmmm....citut2..
smlm aku hang out ngan bdk serdang...gi sunway pyramid..dah lame aku xg sane...rupe2nye byk gler prubahan kat sane...dh lah mall yg bsr maka xsmpat aku nk mrayap2..letih..

just tmnkn member aku survey cincin risik n tunang...emm...mknenye sorg nk kwin sorg lagi nk tunang thn ni...xsangke dieorg dh pk ke arah tu...hehehe...mmn taknye thun ni umur dh 26 thn..

cptnye ms berlalu...aku??mls dh nk pk utk sume ni...dh xnk pk langsung psl bnde ni...biar xkwin...
nk target utk dptkn job tetap thn ni...xksh la kat mn2 pm...thn ni kntrak aku abis...sdr xsdr tinggal 3 bln je...huhuhu...

dh start nk cr job br tp xtau nk mule dr mn...huhuhuhu...
esk dh keje...aku nk mndi la...jap g nk msk mgrib...pastu nk anta tuan puteri kat umah ni blik kolej plak...byknye tanggungan...aku lah lelaki aku lah perempuan kat umah ni....tp ade ke org yg sdr akan hakikat ni???bile lah sume ni nk brakhir...

tunjuklah kebenarannye....:(

No comments:

Post a Comment