Tuesday, March 10, 2009

tempat ku bukan di sini..

Kenangan terindah

hehehe...dalam tngah dok sibuk2 pun aku smpat lagi updated blog..



gambar kiri: gambar teman2 satu opis..dpt gak kumpul utk amik 1 opis..
gambar kanan: geng sedondon ngan big boss


cukup ke sampai disini...menghitung ari utk berkhidmat di cni..aku hanya tinggal lebih kurang 2 bln je utk berkhidmat di sini..kata hati mcm xblh renew..emm..mcm2 rintangan utk renew..aku dh submit borang utk renew dlm minggu lps lagi tp tiada ape2 pun yg berlaku...

kene berhenti berharap dan berpegang teguh pada rezeki ade di mane2..



aku kn gunekan mase yg ade kat cni (INSPEM) sebaik2nya...bergurau..bekerja dgn teman yg sm2 stay back kat opis kalu ade keje urgent...suasana yg agak bz terlampau yg akan aku rindu 1 hari nanti..

rs cam skjap je aku ade kat cni ..3 thn...cptnye ms berlalu...susah senang bertungkus lumus utk siapkan keje yg diberikan..hanya org yg tertentu je yg tau..
kak eta, kzah, kct, kwani...adalah org yg byk membantu aku spjg aku kat cni...susah snang...hepi sm2..bergosip same2..duk wat plan same2 (g hburkan ati la..)..xlupe gak teman2 yang lain...


kwani, aku, kzahn k.eta pkai bj warna sedondon time jamuan ari raye..yg xsedondon bj cam biase ctut

kenangan yang ckp terindah...tp life must go on..mngkin tempat aku bukan di sini...setiap pertemuan mst ade perpisahan...(bkn pertemuan mek ngan member lame di alamanda ye..itu lain...hehehe)

Bila yang tertulis untukku Adalah yang terbaik untukmu Kan kujadikan kau Kenangan yang terindah dalam hidupku Namun takkan mudah bagiku Meninggalkan jejak hidupku Yang t'lah terukir abadi Sebagai kenangan yang terindah

p/s: sure kn bahan pas ni nye ngan minah2 senget ni (k.eta, kwani, kzah n kct {kalu citot bace la}...redha je la...lantak la...ape aku kisah...jap g smbung la...

2 comments:

  1. wei.....awat hang ckp lagu tu?...hang mesti leh smbgnye...saje la wat citer sedih2...terharu akak tau...

    ReplyDelete
  2. owg lagi la terharu...tp kalu dh itu kenyetaan n suratan kene trime ngan takdirnye...
    setiap pertemuan msti ade perpisahan la...

    ReplyDelete