Saturday, May 30, 2009

Rutin...

dah agak lame aku xupdate blog..xsempat weh...nk bace blog org pun aku xsempat..
sejak akhir2 ni huru hara idup aku..mane ngan kejenye mane ngan aktiviti riadah nye..(joging wei..)..setiap hari aku akn wat aktiviti yg same la..(ade ke org cm aku..jawab skit...)

Setiap hari jadual aku akn same...pg2 kua g keje..sambil tu kene drop 2 org adik pompuan aku aku g keje..nasib dieorg keje kat dlm upm gak..xdela huru hara sgt...emm..name je dh bsr tp still aku gak yg kene anta n amik dieorg dr tmpat keje..aku ingatkn pkerjaan ni aku akn tinggalkn slps dieorg dh abis study..xsangke plak brlarutan smpai dieorg keje gak..

bkn dieorg xde lesen..ade..tp bile tnye nape xdrive sndri..dieorg bg alasan takut sbb kete tu manual..tp aku mmg dh bersiap sedia utk bg kete yg aku pkai ni utk dieorg gune kalu dieorg dh brani nk bwk kete nnti..sbb aku blh tmpang kwani je kalu nk balik nnti memandangkn kiteorg slalu blik lmbt n umah pun berdekatan..

ade ke org cam aku..stiap ari dalm kul 515-5.30..kn anta n amik bdk2 ni balik umah n then pas setlekn dieorg aku akan patah balik opis utk smbg keje aku yg terbengkalai..kadang2 smpai aku nk g bercuti or kene outstation pun..aku kene pastikan ade org nk anta n amik dieorg balik..(slalu jd mngse k.eta n kwani..hehehe...tq to both of u)...kdg2 aku pkir smpai bile la dieorg ni nk brgantung kat aku...tp xpe slagi aku mampu aku akan wat sume bnde ni...tapi aku berharap sgt dieorg ni btl2 kene ingat n hargai pengorbanan aku slame ni..(huhuhu...)...msti org lain ingat aku ni cm dh ade anak je..nk kene pk sume bnde tu..tp xpe mngkin ade hkmah utk aku...kdg2 aku pk bile la dieorg ni nk kawin..xsbar rsnye nk lpskan tnggungjawab ni...tp kalu dieorg dh kawin cnfirm ke aku akn terlepas???huhuhu...sbb akak aku yg dh kwin ni pun kadang2 aku kene anta balik umah die...conpius tul (namenye dh ade lesen tp penakut nk bwk...tensen!!!!!)


No comments:

Post a Comment