Tuesday, May 26, 2009

Tag Ganas-Menjawab pada Tag Kak Zah

Dah lame xupdated blog...

kzah ni sy jwb tag untuk kzah..mmg ganas la tag kzah..huhuhu

1. aku slalu tolong keje org lain, ade org lain KESAH n hrgai pertolongan aku?..kene mara lagi ade..

2. kalau ko lagi sopan santun dari aku..ade aku KESAH sgt sebab tau yg aku lagi sopan santun dari ko...hehehe..

3. kalau ko slalu bernasib baik ttg sume perkara ade aku KESAH n dengki sesangat...sebab aku yakin Allah tu maha adil..

4. kalau ko ingat ko wat keje slalu superb..ade aku KESAH sgt..sbb aku tau aku slalu wat keje lagi superb dari ko..(sebab aku xprnah cuti dgn tenang)

5. kalau ko slalu cuti or MC ade aku KESAH sgt sbb ko ade ke tak de ke sebab tetap aku kene wat keje smpai setle...

amacam? xde la ganas cm kzah...ttp ade kesopanan kesantunan nye lagi..yg lain mn?

dh lame gler aku xupdated blog..xsempat rasenye...n malas satu lagi...

5 comments:

  1. Ida..knape rase mcm suam2 kuku tau jer..hehehehe. Ganaz giler

    ReplyDelete
  2. yus kene jwb tag kak zah gak...hehehe...

    ReplyDelete
  3. kihkihkih.... tau tak per... eh ida memang malas ngupdate.... kuikuikukui

    ReplyDelete
  4. ida-tak reti la nak jwb tag ganaz2 ni.. Yus kan lemah lembut..hahahaha

    ReplyDelete
  5. xde mknenye yus lmah lmbut....

    ReplyDelete